Summering av vecka 11

Skrivet 2010-03-22 @ 11:22:44 i blogazine


Hej! Du har väl inte missat att du kan få mitt Blogazine till din mail varje vecka (i förlängd version)? Då kan du vara helt säker på att inte missa något inlägg från veckan som har gått, och att få färgglada mail är alltid lika kul! Vill du få dessa inlägg (1 gång/vecka) till din mail så fyller du helt enkelt i din mailadress i menyn till höger under "Blogazine" rubriken. Varför? Jo för den enkla anledningen att "blogg-tidningar" är den nya grejen, och jag som haft mitt blogazine ett bra tag vill inte vara sämre!
Under vecka 11 så hände detta på bloggen:

Jag skvallrade lite om ännu en ny webshop som öppnade under veckan.
Så stylar du "den lilla beiga" på Burberry vis.
Jag hamnade på blogg.se's första sida, bugar och bockar!
Matthew Williamson kommer att göra en kollektion för ett stort accessoarmärke...
Lyx VS Budget: Ljusa skor i sann Burberry stil, + Vårens snyggaste trench.
Jag rensade garderoben och har lagt upp en massa plagg här!
Erin Wassons egna smyckeslinje finns äntligen i svensk handel.
Fixa vårens tuffaste armyjacka själv! Allt du behöver är en kedja och säkerhetsnålar.
Off topic.



15 Mars:
Tuffa sandaler.
16 Mars: Skon som skapar vårkänslor.
17 Mars: Den perfekta strandaccessoaren.
18 Mars: Vintageinspirerade örhängen.
20 Mars: Pastelliga solglasögon till pangpris.



Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jag är också helt kär i allt som inte är svart, synd bara att det inte syns i min garderob. Än. Jag måste shoppa på mig lite ljusare toner! Vart hittade du din skinnjacka då?



Jo, min lilla tiger brukar vilja vara med ibland, hon är så nyfiken :) Jag har en till också, en kille, men han är gråvit :)

2010-03-22 @ 11:41:50
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Cecilia, Kär-Smycken!

Sv: Tack! Ha det härligt!

2010-03-22 @ 15:05:29
URL: http://karsmycken.blogg.se/
Postat av: jenny

Du har blivit utmanad på min blogg ->

http://jjennnyys.blogg.se/2010/march/jag-har-blivit-utmanad.html#comment

2010-03-22 @ 18:23:15
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Mia

Fy vilken snygg blogg :) jag tror att detta var den snyggaste EVER!

peace

2010-03-23 @ 11:47:52
URL: http://hepek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0